We waren op de radio!

We waren op de radio!

Afgelopen donderdag waren wij te horen op radio 1. Het vraagstuk waarover gepraat werd was ‘Het zombie-effect: minder contact bij het winkelen. Snel terug naar het oude normaal of een blijvertje?’

Het wordt ook wel het zombie-effect genoemd: steeds minder contact bij bijvoorbeeld het afrekenen bij de zelfscankassa’s of het bestellen van drankjes via een QR code op het terras. Is dit iets wat alleen tijdens de pandemie het geval is of is het een blijvertje? Samen met docent Retailmanagement Eva Rutten en consumentenpsycholoog Patrick wessels geeft Monique antwoord bij Blok&Toine.

Klik hier om naar het fragment te luisteren!

Deel dit bericht

07/03/2025

Super leuke, lokale samenwerking uit een heel onve

Super leuke, lokale samenwerking uit een heel onverwachte hoek. Kunstuitleen en supermarkten, zo op het oog zitten deze hemelsbreed uit elkaar. Maar als je even verder durft te kijken dan de tradition

17/02/2025

Onze Mootjes familie breidt zich uit, zowel Hoorn

Sinds enkele weken staat er op de Ed Hoornikweg 4 in Hoorn een Mootje. Selma heeft haar tuin ter beschikking gesteld omdat zij graag maatschappelijke verantwoording wil nemen. Ze is opgegroeid in een

22/01/2025

In je eigen keuze bestaat geen goed of fout

Voor Jumbo-ondernemer Monique Ravenstijn is sociale duurzaamheid de rode draad in haar drie winkels en in haar leven. Het past bij haar. Wat is een vervuld leven voor jou?