We waren op de radio!

We waren op de radio!

Afgelopen donderdag waren wij te horen op radio 1. Het vraagstuk waarover gepraat werd was ‘Het zombie-effect: minder contact bij het winkelen. Snel terug naar het oude normaal of een blijvertje?’

Het wordt ook wel het zombie-effect genoemd: steeds minder contact bij bijvoorbeeld het afrekenen bij de zelfscankassa’s of het bestellen van drankjes via een QR code op het terras. Is dit iets wat alleen tijdens de pandemie het geval is of is het een blijvertje? Samen met docent Retailmanagement Eva Rutten en consumentenpsycholoog Patrick wessels geeft Monique antwoord bij Blok&Toine.

Klik hier om naar het fragment te luisteren!

Deel dit bericht

22/01/2025

In je eigen keuze bestaat geen goed of fout

Voor Jumbo-ondernemer Monique Ravenstijn is sociale duurzaamheid de rode draad in haar drie winkels en in haar leven. Het past bij haar. Wat is een vervuld leven voor jou?

07/01/2025

Monique wil met haar supermarkt winkelstraat de La

2024 was een spannend jaar voor Monique Ravenstijn. Ze opende in september een Jumbo-supermarkt in het oude V&D-gebouw in Alkmaar. Ze hoopt dat de aanloop richting haar winkel er voor gaat zorgen

18/12/2024

Bedrijf boekt 1 minuut winkelen voor personeel bij

Een ondernemer had een innovatief idee rond Kerstmis: al zijn werknemers 1 minuut gratis laten winkelen in de supermarkt. Jumbo Monique in Alkmaar werkte hier graag aan mee en ziet kansen voor de