We waren op de radio!

We waren op de radio!

Afgelopen donderdag waren wij te horen op radio 1. Het vraagstuk waarover gepraat werd was ‘Het zombie-effect: minder contact bij het winkelen. Snel terug naar het oude normaal of een blijvertje?’

Het wordt ook wel het zombie-effect genoemd: steeds minder contact bij bijvoorbeeld het afrekenen bij de zelfscankassa’s of het bestellen van drankjes via een QR code op het terras. Is dit iets wat alleen tijdens de pandemie het geval is of is het een blijvertje? Samen met docent Retailmanagement Eva Rutten en consumentenpsycholoog Patrick wessels geeft Monique antwoord bij Blok&Toine.

Klik hier om naar het fragment te luisteren!

Deel dit bericht

18/12/2024

Bedrijf boekt 1 minuut winkelen voor personeel bij

Een ondernemer had een innovatief idee rond Kerstmis: al zijn werknemers 1 minuut gratis laten winkelen in de supermarkt. Jumbo Monique in Alkmaar werkte hier graag aan mee en ziet kansen voor de

18/12/2024

Samen het spel spelen

Gister zijn er weer een kleine 30 nieuwe medewerkers van Jumbo Monique meegenomen in de 7 zekerheden van Jumbo, het onderscheidend vermogen van Jumbo Monique en kwam de veiligheid aan tafel voorbij.

18/12/2024

Maak van klanten fans als Assistent-Bedrijfsleider

Dit is jouw kans Werken bij Jumbo Monique Zwaagdijk met een geweldig team en superleuke klanten. Ben jij graag met klanten, commercie, producten en processen bezig? Als je dat nog eens mag