Social Care

Wij zien de supermarkt als spil in elk lokaal ecosysteem. Onze sociale verantwoording nemen wij oa door het organiseren van Bakkie en gebakkie, elke maandag en vrijdag ontvangen klanten gratis een kop koffie en gebakje van ons. Ondertussen zijn er vriendschappen ontstaan op de vloer van onze supers.   wij organiserenelke maand mantelzorg koffie en zit de bieb wekelijks in ons Jeelink café om mensen te helpen met digi-vaardigheden.

Ook stellen wij deze ruimte beschikbaar voor onze partners voor het geven van lezingen en workshops. Daarnaastgeven wij supermarkt safari’s en kunnen mensen in onze cafés boeken en spelletjes ruilen.

Ook werven wij middels Open Hiring en werken er veel medewerkers vanuit de participatie bij ons, vervolgens zijn er  ruim 20 medewerkers die bij ons werken en leren.

7 zekerheden
7 zekerheden

Welkom bij Jumbo Monique training

Zo doen wij veel voor en met onze medewerkers. Buiten de e-learning aangeboden van uit Jumbo die iedereen verplicht is te doen vooraf gaand aan het in diens treden, trainen Monique en Bert iedere nieuwe medewerker zelf. Hiervoor is het Jumbo Monique trainingsspel ontwikkeld, spelende wijs nemen we onze mensen mee in wat er vooral wel mag, komen de 7 zekerheden van Jumbo aan bod, komt veiligheid op de werkvloer aan de orde en gaan we dieper in op het geven waarom wij Jumbo Monique heten. Aan het eind van deze bijeenkomst weten ze dat wij uniek en laagdrempelig zijn en dat wij midden in de samenleving staan. 

jumbo spel

Jumbo Monique en Jeelink feesten

Zo ook de 3 Jumbo Monique & Jeelink feesten die wij elk jaar houden, elk feest met een eigen thema op basis van de drie pijlers van Jeelink, namelijk vitaliteit, socialcare en circulair. Echter altijd met een basis doel, het versterken van de sociale cohesie tussen onze winkels, het verhogen van onze cultuur en het verdiepen van het Wij zijn Jumbo Monique gevoel. Het trots zijn op!
Gek doen samen, elkaar helpen groeien en eerlijk zijn, dit is wie wij zijn. Samen op naar een mooie wereld waarin genieten centraal staat er wedden dat de klant dit opmerkt.
Meer weten over wat wij allemaal doen op het gebied van social care? Lees dan hier verder.