We waren op de radio!

We waren op de radio!

Afgelopen donderdag waren wij te horen op radio 1. Het vraagstuk waarover gepraat werd was ‘Het zombie-effect: minder contact bij het winkelen. Snel terug naar het oude normaal of een blijvertje?’

Het wordt ook wel het zombie-effect genoemd: steeds minder contact bij bijvoorbeeld het afrekenen bij de zelfscankassa’s of het bestellen van drankjes via een QR code op het terras. Is dit iets wat alleen tijdens de pandemie het geval is of is het een blijvertje? Samen met docent Retailmanagement Eva Rutten en consumentenpsycholoog Patrick wessels geeft Monique antwoord bij Blok&Toine.

Klik hier om naar het fragment te luisteren!

Deel dit bericht

17/03/2025

Een pleidooi voor het gesprekje over niks

De koffieautomaat in de supermarkt verdwijnt, boodschappen gaan via de zelfscankassa en buren zitten verborgen achter een tuinhek van twee meter. Verslaggever Freek Schravesande ziet door heel

18/03/2025

Altijd is alles in beweging

De etalages in Alkmaar opgesierd met stukken van de kunst uitleen, Mootjes-café delend met de bibliotheek die onze klanten wegwijs maken op het gebied van digivaardigheden. En wat dacht je van het

09/03/2025

Wat een feest was het gisteren

Zaterdag 8 Maart hebben Wendy en ik ons boek Mootjes&Meer gepresenteerd aan een groep genodigden en meer. Mootjes een boek waarin wij je meenemen in hoe je op bestaande grondvesten kan bouwen aan een